ανθρώπινες σχέσεις

Το φύλο της Βίας

έρωτας,φιλία,αγάπη...όλα ζουν εδώ

Το φύλο της Βίας

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Σάβ Δεκ 03, 2005 5:38 pm

Στις 25/11 ήταν η παγκόσμια μέρα "κατά της κακοποίησης γυναικών" γνωστή και ως V(agina)-day.

Μόλις στις αρχές του 1970 σε Ευρώπη και Αμερική αρκετές δεκαετίες μετά τη γέννηση του φεμινιστικού κινήματος τίθεται το πρόβλημα της βίας κατά των γυναικών με έμφαση στην ενδοοικογενειακή βία.Στην Ελλάδα συζητιέται ως φλέγον θέμα μετά τη μεταπολίτευση ενώ σε κυβερνητικό επίπεδο τέθηκε το 1986.Το πρώτο Κέντρο Υποδοχής Κακοποιημένων Γυναικών ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1993
Αιώνες κρατιέται στη σιωπή και γαλουχείται απο την ανοχή απο το ένστικτο επιβίωση και την κοινωνική ηθική η ονομαζόμενη "σιωπηλή βία" ή "βία πίσω απο την πόρτα".

3 είναι οι βασικές μορφές βίας που ασκούνται σε γυναίκες

* σωματική βία
η οποία περιλαμβάνει ξυλοδαρμούς,βιασμούς,εξαναγκαστικές συνευρέσεις με τρίτους,ακρωτηριασμούς,προαγωγή της σε πορνεία,φόνοι.

* ψυχολογική βία
η οποία εκδηλώνεται με ψυχολογικούς ή συναισθηματικούς εκβιασμούς,διαπροσωπικούς ή δημόσιους εξευτελισμούς της γυναικείας προσωπικότητας,κοινωνική απομόνωσή της.

* οικονομική βία
κατα την οποία ο ανδρας κρατάει οικονομικά δέσμια τη γυναίκα ελέγχοντας τα έξοδα της ,διαχειρίζοντας τα έσοδα της.

Μια λανθασμένη (και βολική συνάμα) εντύπωση είναι η αναγωγή των αιτιών στο χαμηλό βιοτικό επίπεδο και στην απουσία μόρφωσης.

Τραγικά και ακραίας αγριότητας φαινόμενα είναι συχνά απαντόμενα στον ονομαζόμενο Τρίτο Κόσμο.
Βιασμοί,
εξώθηση στην πορνεία,
κλειτοριδοεκτομή στις μουσουλμανικές κοινότητες,
"πώληση" νεαρών κοριτσιών σε υπερήλικες και μη "γαμπρούς",
το έθιμο Σάτι (καύση της συζύγου μαζί με το νεκρό ) που υπάρχει σε κάμποσα μέρη της Ινδίας,
θανάτωση των θηλυκών παιδιών στην Κίνα.


# Ενδεικτικά ποσοστά γυναικών που έχουν υποστεί κακοποίηση απο το συντροφο τους σε κάποια σχέση τους.
Πουέρτο Ρίκο (48%), Αίγυπτος (34%), Καναδάς (29%), Νικαράγουα (28%), Αυστραλία (23%), Η.Π.Α. (22%), Κολομβία (19%), Μολδαβία (14%), Ελβετία (13%), Φιλιππίνες (5%)


Πηγή: Ηνωμένα Έθνη, "Γυναίκες του Κόσμου 2000"


Παρα ταύτα απο μελέτες στον αναπτυγμένο κόσμο (που όμως δεν είναι στατιστικά σωστές λόγω της μυστικότητας και των κενών του νομικού πλαισίου) τα φαινόμενα βίας κατά των γυναικών είναι συχνά απαντώμενα και οι θύτες/θύματα προέρχονται απο όλα τα κοινωνικά στρώματα.

#

ΗΠΑ:

~Σύμφωνα με το FBI κάθε 15 δευτερόλεπτα, μια γυναίκα κακοποιείται
~Σχεδόν το 50% των άστεγων γυναικών και κοριτσιών, βρίσκονται στους δρόμους επειδή ζούσαν καθημερινά περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας. ( Έκθεση του 1998 για τα καταφύγια των αστέγων)
~Πάνω από τα δυο τρίτα των κακοποιήσεων κατά των γυναικών γίνονται από άτομα γνωστά σ αυτές.
~Οι γυναίκες είναι δέκτες 10πλασιων περιπτώσεων βίας. Κάθε χρόνο οι γυναίκες αντιμετωπίζουν 572,032 περιπτώσεις βίας ενώ οι άντρες στο ίδιο διάστημα 48,983.
(Internet Source No 2.Violence Against Women: A National Crime Victimization Survey Report, p. 6).

Γαλλία

~Κάθε μήνα έξι γυναίκες πεθαίνουν σε περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας
~Μία στις δέκα γυναίκες πέφτει θύμα συζυγικής βίας
~Η συζυγική βία αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτου των γυναικών από ανθρωποκτονία, ενώ εξίσου καταστροφικές με τη βία είναι και οι επαναλαμβανόμενες ψυχολογικές και φραστικές βιαιότητες (οι προσβολές, ο συναισθηματικός εκβιασμός...)

Μ. Βρετανία

~ Μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία το λεπτό, καταγράφεται καθημερινά από τα αστυνομικά τμήματα της Μ. Βρετανίας. Το 81% είναι γυναίκες. (Πρόγραμμα κοινωνικών και οικονομικών ερευνών, 28 Σεπτεμβρίου 2000)
~ Σχεδόν το 50% των γυναικών που έχουν δολοφονηθεί στην Αγγλία και την Ουαλία, σκοτώθηκαν είτε από τον πρώην είτε από τον νυν ερωτικό τους σύντροφο. Το αντίστοιχο ποσοστό στους άντρες δεν ξεπερνά το 6%. (Στατιστικά στοιχεία ανθρωποκτονιών, την περίοδο 1990-1994 από την Women's Aid Federation της Αγγλίας).





# Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Υποδοχής Κακοποιημένων Γυναικών Αθήνας, οι απόφοιτοι τεχνολογικής εκπαίδευσης έρχονται πρώτοι στη σωματική κακοποίηση, σε ποσοστό που φτάνει το 100%, ενώ ακολουθούν αυτοί της πανεπιστημιακής, με ποσοστό 78,9%!




Η εμφανέστερη αιτία της επιβολής βίας είναι η άσκηση ελέγχου καθώς επίσης και η αίσθηση εξουσίας πάνω σε άτομα.
Και αυτή δεν είναι παρά μόνο η μια πλευρά.
Σε αναπτυσσόμενο και αναπτυγμένο κόσμο η γυναίκα αποτελεί ακόμα αντικείμενο-τεκμήριο ,ουσιαστικά, πλούτου και ισχύος.Ανάγεται ως περιουσιακό στοιχείο όπως και το αυτοκίνητο και το σπίτι.

Τα στοιχεία που συλλέγονται δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική έκταση των φαινομένων βίας γι αυτό και ονομάστηκε "σιωπηλή"
Οι κακοποιημένες γυναίκες που καταφεύγουν στο νόμο υπολογίζεται ότι δεν είναι παρα ένα μόνο μικρό ποσοστό και είναι γυναίκες που έχουν υποστεί σωματική βία (και ταυτόχρονα ψυχολογική βια)
Οι γυναίκες που δέχονται άσκηση μόνο ψυχολογικής βίας σε μικρό ποσοστό καταλήγουν σε διαζύγιο το οποίο μικραίνει ακόμα περισσότερο όταν έχουν παιδιά και οι πραγματικές αιτίες διαζυγίου δε καταγράφονται.
Είναι επίσης συγκλονιστικό το γεγονός ότι πολλές απο τις γυναίκες που εγκαταλείπουν τη συζυγική στέγη έχουν ως κύρια αιτία φυγής την άσκηση ή την αυξημένη πιθανότητα μελλοντικής άσκησης βίας στα παιδιά τους και όχι στις ίδιες.



Μέχρι στιγμής πολλοί είναι αυτοί που μπροστά στην τηλεόραση φρικιάζουν με εγκλήματα όπως του Δουρή,του Φραντζή,του Παπαχρόνη προτείνοντας διάφορους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων ατόμων (εως την επαναφορά της θανατικής ποινής)
Που ανατριχιάζουν και κατακρίνουν το κόψιμο της κλειτορίδας και τη συρραφή των εξωτερικών χειλιών του κόλπου
Που συγκινήθηκαν με το δράμα των γυναικών που βιάστηκαν και κακοποιήθηκαν στην πρώην Γιουγκοσλαβια,στο Ιράκ
Που θα κατακρίνουν την αντιμετώπιση της γυναίκας στις μουσουλμανικές χώρες
Που θα συζητήσουν για τις πιθανές λύσεις του προβλήματος αναλφαβητισμού (σημείωση:σχεδόν τα 2/3 από τα 876 εκατομμύρια των αναλφάβητων όλου του κόσμου είναι γυναίκες)


Ωστόσο πάρα πολλοί απο αυτούς τους "πολιτισμένους" θα δικαιολογήσουν απόλυτα τη σεξουαλική παρενόχληση καθώς και μια σεξουαλική συνεύρεση χωρίς τη συναίνεση της γυναίκας (θα αποφύγουν να ονομάσουν το φαινόμενο βιασμό) με τη δικαιολογία της πρόκλησης των σεξουαλικών ορμών του θύτη απο το θύμα.
"Φορούσε μια φούστα μέχρι τον αφαλό και ένα σουτιέν και λογικό ήταν να προκαλέσει.Τα ζήταγε και τα έπαθε" είναι το συχνά λεγόμενο "καφενειακό" πόρισμα.
[ Παρεμπιπτόντως ο βιασμός που δεν συνοδεύεται απο σημάδια άλλου είδους σωματικής βίας (μελανιές,γδαρσίματα) δεν μπορεί να αποδειχτεί.
Οπως επίσης είναι ακόμα αναπόδεικτος ο ενδοσυζυγικός βιασμός καθώς το σεξ ορίζεται ως ενα απο τα "συζυγικά καθήκοντα"]

Πάρα πολλοί απο αυτούς θα χρησιμοποιήσουν ουδέτερο άρθρο ή συγκεκριμένο μέρος της ανατομίας για να σχολιάσουν μια γυναίκα σε μια παρέα φίλων "Να Το είχα τώρα εδώ να Του άλλαζα τα φώτα","κοίτα ένα ωραίο μουνί".

Πολλοί απο αυτούς γουστάρουν μια ωραία γυναίκα στο πλευρό τους όχι γιατί είναι εραστές της ομορφιάς ενός έμβιου όντος όσο γιατί αποκτούν ισχύ στα μάτια του περίγυρου τους, επιδεικνύοντας ενα όμορφο αντικείμενο
όπως ενα γρήγορο αυτοκίνητο, ενα ντιζαινάτο ρούχο ή ζευγάρι παπουτσιών (ενδείξεις υλικού πλούτου).

Πολλοί απο αυτούς τους πολιτισμένους και μορφωμένους θα βρουν ως βασική αιτία της ανεργίας την έξοδο των γυναικών στον εργασιακό χώρο.
Επίσης κάμποσοι απο αυτούς με αξιοκρατικά κριτήρια θα βρουν "'άξιο","ικανό", τον άντρα που ανεβαίνει τα ψηλότερα κλιμάκια ιεραρχία ενώ "σκύλα","λεσβία","ανέραστη" 'ή "πόρνη" την γυναίκα που καταλαμβάνει τις ίδιες θέσεις.

Πολλοί απο αυτούς θα ασκήσουν λεκτική βία σε μια γυναίκα με μεγαλύτερη ευκολία απο ότι σε έναν άντρα και ο λόγος είναι προφανής.


Βέβαια απο την λεκτική αντικειμενοποίηση της γυναίκας απο τους άντρες μέχρι την "χρήση της ως αντικείμενο" υπάρχει μεγάλη απόσταση και φυσικά τον παρόν πόστ δεν υπήρχε επικριτική διάθεση για όλους τους αντιπροσώπους τους ανδρικού φύλου.
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό aspic » Δευτ Δεκ 05, 2005 1:35 pm

Είναι λάθος νομίζω να περιορίζουμε το σοβαρό αυτό θέμα,απλώς και μόνο σε μιά ανούσια διαμάχη μεταξύ των δύο φύλων καταδικάζοντας για την υποτιθέμενη φασιστική του βία το άρεν και αθωώνοντας το θήλυ.
Κάτι τέτοιο εκτός του ότι είναι η πιο εύκολη λύση,μας αποπροσανατολίζει και απο τις πραγματικές αιτίες.
Εξάλλου πολλά που αναφέρονται στο παρόν τόπικ και φορτώνονται σάν αμαρτίες αποκλειστικά και μόνο στον άνδρα,είναι σε πολλές περιπτώσεις και χαρακτηριστικές συμπεριφορές πολλών γυναικών (και οι γυναίκες μιλούν με απαξιωτικό τρόπο στις παρέες για τον άνδρα σάν να είναι και αυτός ένα σεξουαλικό αντικείμενο και πολλές γυναίκες θέλουν να βρίσκονται στο πλευρό ενός πλούσιου άνδρα για να αποκτήσουν και αυτές ισχύ και λοιπά και λοιπά).
Και κυρίως βέβαια,μήν ξεχνάμε πώς πάντα μιά γυναίκα βρίσκεται πίσω από έναν βιαστή (μητέρα),η οποία μάλιστα όχι μόνο επιδοκιμάζει πολλές φορές τις πράξεις αυτές του γυιού της,αλλά είναι και αυτή που τον μεγάλωσε έτσι.

Και επίσης είναι λάθος νομίζω να ενοχοποιούμε έτσι αβασάνιστα τις δυτικές κοινωνίες,όταν οι αγαθοί και απονήρευτοι υποτίθεται τριτοκοσμικοί κάνουν τρομερές βαρβαρότητες εναντίον της γυναίκας και μάλιστα αποδεκτές κοινωνικά,ακόμη και θρησκευτικά.

Όπως και λάθος είναι ακόμη νομίζω,να απομωνόνουμε την κακοποίηση των γυναικών σάν ανεξάρτητο φαινόμενο από τις άλλες ανάλογες ακραίες και βίαιες συμπεριφορές που αναπτύσει η κοινωνία (μήν ξεχνάμε πώς στην κακοποίηση των παιδιών,που αυτό είναι ακόμη πιο σκληρό και απάνθρωπο φαινόμενο,οι βιαστές αυτών (των παιδιών) κατά πενήντα τοις εκατό τουλάχιστον είναι γυναίκες).


Με όλα αυτά λοιπόν,νομίζω και πάλι,πώς το θέμα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί σφαιρικά εξετάζοντας την φύση, την συμπεριφορά και τα συμπλέγματα, όχι της γυναίκας ή του άνδρα ή του παιδιού,αλλά του ΑΝΘΡΩΠΟΥ εν γένει,έτσι όπως αυτός αναπτύσεται πολιτισμικά μέσα στις κοινωνίες μας (οι λόγοι που έραβαν την κλειτορίδα της γυναίκας κάποιες αφρικάνικες φυλές,έχει να κάνει με την πολιστική και θρησκευτική τους παράδοση αποδεκτή και από τους άνδρες αλλά και από τις γυναίκες).
Και τέλος πάντων,θα πρέπει κάποτε να παραδεχτούμε πιά, πώς βιαστές και βιασμένοι δέν υπάρχουν.
Όλοι μας και ο καθένας μας είμαστε και τα δυό ταυτόχρονα.
Η ένταση διαφέρει μόνο και οι τρόποι.
Και βέβαια δέν προσφέρουν τίποτα και αυτές οι ειδικές επετειακές μέρες που κάθε τόσο είναι αφιερωμένες και κάπου.
Αυτές οι μέρες είναι το άλλοθι της κοινωνίας μας που αρνείται να παραδεχτεί τα στραβά της.
Σκεφτείτε κάποιον άνδρα ο οποίος είναι χαμηλόμισθος και δέν τα βγάζει πέρα και για αυτό ξεσπάει και ξυλοφορτώνει την γυναίκα του (όπως γίνεται πολύ συχνά) και η οποία γυναίκα για να εκτονωθεί και αυτή με την σειρά της ξυλοφορτώνει το παιδί τους (που και αυτό γίνεται πολύ συχνά) και αυτό,το παιδί,που κάπου πρέπει να ξεσπάσει επίσης, κάνει συμμορία με δύο άλλα παιδάκια που τα ίδια τραβάνε και αυτά και βάζουν φωτιά σε μιά γριά και την καίνε ζωντανή για να της παρουν την σύνταξη που μόλις εισέπραξε (αυτό δέν γίνεται τόσο συχνά ακόμη,αλλά στο μέλλον θα γίνεται).
Και σκεφτείτε τώρα,τον μπαμπά να διαδηλώνει τον πόνο του και το άδικό του στην παγκόσμια ημέρα της φτώχειας,την μαμά στην παγκόσμια ημέρας κακοποιημένης γυναίκας και το τέκνο τους στην παγκόσμια ημέρα για το κακοποιημένο παιδι.
Δέν θα ήταν καλύτερο να αφήσουν αυτές τις μέρες τους και τους εγωισμούς τους και να κάτσουν να τα βρούν μεταξύ τους για όλο το χρόνο και για όλη την ζωή τους;
Όχι τίποτα άλλο,αλλά ......



















....μπάς και σωθεί και η γιαγιά τελικά,που δέν έχει και την μέρα της καβουρντισμένης γριούλας να γιορτάσει ακόμη.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Δευτ Δεκ 05, 2005 2:56 pm

Τα χειροκροτήματα αυτή τη φορά είναι διστακτικά
μιας και η διαδικασία εξεύρεση αιτιών έφτασε μόνο μέχρι τον ʼνθρωπο και όχι το Θεό....όχι τίποτα,αλλά είχαμε συνηθίσει σε αυτή την αλυσίδα..
(μπορεί να απογοητευθήκαμε αλλά ελπίζουμε σε επόμενο πόστ να δούμε και το θεό ως αιτία κακοποίησης των γυναικών).


Θεωρώ ότι εξευτελίζει αρκετά το θέμα η εμφάνιση σου Ασπικ ως συνήγορος του ανδρός (πράγμα αναμενόμενο βέβαια) που ονομάζει την κακοποίηση των γυναικών στα πλαίσια των σχέσεων ως υποτιθέμενη βία ουσιαστικά μετατρέποντας το σε θέμα διαμάχης των φύλων.Το τόνισα στο τέλος ότι δε πρόκειται για διαμάχη των φύλων ούτε για ενα "κατηγορώ" κατά του ανδρικού φύλου.
"Υποτιθέμενη" βία δεν είναι η σωματική βία.Και στις σχέσεις ενηλίκων αυτοί που δέχονται σωματική βία είναι οι γυναίκες.

Θα μπορούσαν να ήταν αστείες οι σοφιστείες σου μα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά εκνευριστικές.
Στο δικό μου ποστ υπήρχε απόδοση ευθυνών σε κάθε είδους κοινωνία είτε πρόκειται για τριτοκοσμική είτε πρόκειται για δυτική κοινωνία.Οπότε μου μένει η απορία που εσύ είδες ενοχοποίηση μόνο των δυτικών κοινωνιών και απαλλαγή τψν τριτοκοσμικών.
Εμφάνισα στοιχεία απο συγκεκριμένες πηγές και όχι υποθετικά που δείχνουν ότι η βία κατα γυναικών και παιδιών είναι ανεξάρτητη της οικονομικής επιφάνειας,του μορφωτικού επιπέδου και της τάξης.Βέβαια η άσκηση διαφόρων ειδών βίας είναι συχνά εμφανιζόμενη σε κοινωνίες που μαστίζονται απο ανέχεια (έχεις δει την Πόλη του Θεού; Να πας να την δεις Ασπικ αν και δεν εχεις ανάγκη απο ξανθοπουλικά παραδείγματα περι χαμηλόμισθων ανδρών που βιαιοπραγούν στο ποστ σου και απο ατάκες "πουτάνα τύχη-κακούργα κοινωνία")

Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς να καταλάβουμε ότι τα κοινωνικά φαινόμενα είναι αλληλένδετα ωστόσο όμως κανείς δεν απαλάσσεται πλήρως των ευθυνών του.Δεν ξέρω αν υποσυνείδητα έχεις κάνει τη σύνδεση ευθύνης-τιμωρίας όταν μιλάς για θύτες και θύματα και απενοχοποιήσεις αλλά είναι καιρός να αναλάβει εκαστος το δικό του κομμάτι ευθύνης σε κάθε κοινωνικό όπως και σε κάθε διαπροσωπικό πρόβλημα.
Και αυτός ήταν ενας απο τους λόγους που έγραψα το πόστ και όχι η εύρεση των εμφανών αιτιών τέτοιων προβλημάτων.
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Δευτ Δεκ 05, 2005 4:19 pm

Φορούσε μια φούστα μέχρι τον αφαλό και ένα σουτιέν και λογικό ήταν να προκαλέσει.Τα ζήταγε και τα έπαθε" είναι το συχνά λεγόμενο "καφενειακό" πόρισμα.

Δηλαδή ρε παιδιά για να καταλάβω, τα ζήταγε ή όχι; Το ρίσκαρε ή όχι; Γιατί αν ρισκάρεις υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο κάποιος να μην αντέξει στον πειρασμό. Τι διάολο, εγώ σε άλλο κόσμο ζω; Στον δικό σας δεν υπάρχει δυνητική «βία»; Ούτε εγκληματικότητα; Μόνο μόδα και ελεύθερες επιλογές; Ούτε καν ψυχασθένειες;

Επίσης κάμποσοι απο αυτούς με αξιοκρατικά κριτήρια θα βρουν "'άξιο","ικανό", τον άντρα που ανεβαίνει τα ψηλότερα κλιμάκια ιεραρχία ενώ "σκύλα","λεσβία","ανέραστη" 'ή "πόρνη" την γυναίκα που καταλαμβάνει τις ίδιες θέσεις

ʼσχετα με το αν συμφωνούμε ή όχι στα αξιοκρατικά κριτήρια, και στην αξία των γυναικών, όμως πόσες λίγες γυναίκες ξέρουμε (εσύ κι εγώ εννοώ) που όντως χρησιμοποίησαν το «ουδέτερο προσόν» τους για να φτάσουν σε τέτοιες θέσεις; Και πως τις χαρακτηρίζουν οι ίδιες οι γυναίκες συνάδελφοι και υφιστάμενοι; Πως θα τις χαρακτήριζες σκιάχτρο; Θα τους έβγαζες το καπέλο; Αν ναι, εκείνες θα σου έβγαζαν το μάτι; Εσύ πόσο ριψοκίνδυνη είσαι; Για σκέψου μόνο ότι για να φτάσουν εκεί μπορεί να έχουν αφήσει στην τύχη τους και στην τύχη των αντρών τους, αν εξακολουθούν να υπάρχουν, παιδιά που στην ουσία δεν έχουν λόγο να τις αγαπήσουν… Εκβιασμός; Μπορεί! Αλλά σ’ αυτή την κοινωνία έτσι έχουν τα πράγματα. Τα δεχόμαστε; Αν όχι, τότε θα βρούμε ποτέ ένα τρόπο να τα αλλάξουμε; Γιατί δεν γίνεται οι αξίες να αλλάζουν, αλλά τα παιδιά να ανατρέφονται με εκείνες που δεν ισχύουν πια. Γιατί αύριο, αυτά θα παίζουν τα ίδια παιγνίδια εξουσίας... Ακόμη και με τις ίδιες τους τις μάνες και τις αδερφές...

Και πόσες γυναίκες (και για ποιο λόγο άραγε) δέχονται και αποδέχονται την ιδιότητα της γλάστρας δίπλα σ’ έναν άντρα που με τον ίδιο τρόπο επιδεικνύει το αυτοκίνητο και τα παπούτσια του;
Αυτές τι μερίδιο ευθύνης έχουν;

Και τέλος πάντων, για ποιον ακριβώς λόγο οι γυναίκες (στις πολιτισμένες τουλάχιστον χώρες της δύσης) ανέχονται αυτές τις συμπεριφορές; Ως το αδύνατο φύλο; Ή γιατί μερικές φορές έτσι βολεύει και υπάρχει πάντα η δικαιολογία της καταπίεσης;

Και επειδή συμφωνώ στο ότι η άσκηση βίας είναι επίδειξη εξουσίας από άνθρωπο πάνω σε άνθρωπο, μήπως θα έπρεπε όντως να το δούμε ανεξάρτητα από φύλο, αλλά εν γένει σαν εξουσία και υποταγή; Γιατί μήπως οι άντρες δεν υποτάσσονται στις επιταγές του συστήματος που τους θέλει ναι μεν να κρατούν τα ηνία, αλλά από πίσω δίνει ευκαιρίες στις γυναίκες να τρυπώσουν στο σύστημα για να υποστηρίξουν τη βάση που είναι πάντα η όλο και μεγαλύτερη κατανάλωση;
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Δευτ Δεκ 05, 2005 5:04 pm

τη δημιουργικη λογιστικη τη μαθαμε ολοι απο τον Κ. Σημιτη

τη δημιουργικη στατιστικη την απολαμβανουμε παραπανω

τις ετικεττες επισης τις ξερουμε (βλεπε "το φυλο της βιας")



η καταπιεση του αδυνατου απο τον δυνατο ειναι γνωρισμα των ανθρωπων και οχι των ανδρων ή των γυναικων ( ενα παιχνιδι εξουσιας που ειπε και το χαμινι)

γνωριζω αρκετες γυναικες που θα εσκιζαν οποιονδηποτε για να πετυχουν το στοχο τους ...βλεπετε η εξουσια τις εξιταρει το ιδιο με τους αντρες...

το επιχειρημα οτι σε καποιες κοινωνιες ασκειται συστηματικα βια πανω στις γυναικες χρησιμοποιηθηκε σε δυο αδικους πολεμους τελευταια (αφγανισταν και ιρακ)
και η συλλογικη ενοχη των κοινωνιων ειναι πασιγνωστη γκαιμπελικη μεθοδος
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Δευτ Δεκ 05, 2005 9:46 pm

skiaxtro έγραψε:Τα χειροκροτήματα αυτή τη φορά είναι διστακτικά
μιας και η διαδικασία εξεύρεση αιτιών έφτασε μόνο μέχρι τον ʼνθρωπο και όχι το Θεό....όχι τίποτα,αλλά είχαμε συνηθίσει σε αυτή την αλυσίδα..
(μπορεί να απογοητευθήκαμε αλλά ελπίζουμε σε επόμενο πόστ να δούμε και το θεό ως αιτία κακοποίησης των γυναικών).


Θεωρώ ότι εξευτελίζει αρκετά το θέμα η εμφάνιση σου Ασπικ ως συνήγορος του ανδρός (πράγμα αναμενόμενο βέβαια) που ονομάζει την κακοποίηση των γυναικών στα πλαίσια των σχέσεων ως υποτιθέμενη βία ουσιαστικά μετατρέποντας το σε θέμα διαμάχης των φύλων.Το τόνισα στο τέλος ότι δε πρόκειται για διαμάχη των φύλων ούτε για ενα "κατηγορώ" κατά του ανδρικού φύλου.
"Υποτιθέμενη" βία δεν είναι η σωματική βία.Και στις σχέσεις ενηλίκων αυτοί που δέχονται σωματική βία είναι οι γυναίκες.

Θα μπορούσαν να ήταν αστείες οι σοφιστείες σου μα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά εκνευριστικές.
Στο δικό μου ποστ υπήρχε απόδοση ευθυνών σε κάθε είδους κοινωνία είτε πρόκειται για τριτοκοσμική είτε πρόκειται για δυτική κοινωνία.Οπότε μου μένει η απορία που εσύ είδες ενοχοποίηση μόνο των δυτικών κοινωνιών και απαλλαγή τψν τριτοκοσμικών.
Εμφάνισα στοιχεία απο συγκεκριμένες πηγές και όχι υποθετικά που δείχνουν ότι η βία κατα γυναικών και παιδιών είναι ανεξάρτητη της οικονομικής επιφάνειας,του μορφωτικού επιπέδου και της τάξης.Βέβαια η άσκηση διαφόρων ειδών βίας είναι συχνά εμφανιζόμενη σε κοινωνίες που μαστίζονται απο ανέχεια (έχεις δει την Πόλη του Θεού; Να πας να την δεις Ασπικ αν και δεν εχεις ανάγκη απο ξανθοπουλικά παραδείγματα περι χαμηλόμισθων ανδρών που βιαιοπραγούν στο ποστ σου και απο ατάκες "πουτάνα τύχη-κακούργα κοινωνία")

Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς να καταλάβουμε ότι τα κοινωνικά φαινόμενα είναι αλληλένδετα ωστόσο όμως κανείς δεν απαλάσσεται πλήρως των ευθυνών του.Δεν ξέρω αν υποσυνείδητα έχεις κάνει τη σύνδεση ευθύνης-τιμωρίας όταν μιλάς για θύτες και θύματα και απενοχοποιήσεις αλλά είναι καιρός να αναλάβει εκαστος το δικό του κομμάτι ευθύνης σε κάθε κοινωνικό όπως και σε κάθε διαπροσωπικό πρόβλημα.
Και αυτός ήταν ενας απο τους λόγους που έγραψα το πόστ και όχι η εύρεση των εμφανών αιτιών τέτοιων προβλημάτων.




Τι άλλο εκτός από άσκηση βίας ,μπορεί να είναι οι ύβρεις και οι ειρωνίες που εξαπολύει η θεματοθέτις εναντίον μου;
Βία και ώς πρός το πρόσωπό μου και ώς προς την συζήτηση γενικότερα.
Δέν πειράζει όμως,το αντιπαρέρχομαι,δέν επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς και το προσβλητικό ύφος,αναμένοντας την μέρα του καταπιεσμένου κομπιουτεράνθρωπου (θα φτειαχτεί και αυτή σίγουρα κάποτε,ανάμεσα στις τόσες και τόσες που έχουν φτειαχτεί) για να διαδηλώσω και εγώ τον πόνο μου και το άδικό μου.
Τι τραβάμε και εμείς οι φορουμάδες!!!

Οπωσδήποτε όμως και εξ αφορμής της απάντησης του σκιάχτρου,θα πρέπει να πώ δυό πραγματάκια για τον αντίθετο ρατσισμό,πολύ διαδεδομένου και συχνού φαινομένου στις μέρες μας, που δημιουργεί και αυτός τα ίδια προβλήματα και αδικίες με τον <συμβατικό> ρατσισμό.

Ο αντίθετος αυτός ρατσισμός λοιπόν,βασίζεται στην λογική ότι, αφού ο κύριος χ είναι άνδρας και κακοποίησε την γυναίκα του,τότε και κάθε άνδρας θα είναι ένοχος για αυτήν την κακοποίηση.Και αφού ο κύριος ν που είναι λευκός φέρθηκε ρατσιστικά και καταπιεστικά σε κάποιον έγχρωμο,τότε όλοι οι λευκοί έτσι φέρονται και είναι ένοχοι.Και αφού ο κύριος ψ που είναι δυτικός κεφαλαιοκράτης εκμεταλεύτηκε καποιους ταλαίπωρους μετανάστες τότε όλοι οι δυτικοί είναι ένοχοι και έτσι εκμεταλεύονται και αυτοί τους μετανάστες και λοιπά και λοιπά και λοιπά.
Και έτσι θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα,πώς ένας δυτικός λευκός άνδρας με τουλάχιστον μεσαία εισοδήματα,θα είναι τόσο άθλιος που θα πρέπει να κυκλοφορεί σάν ράκος από τις ενοχές του,περιμένοντας απλώς πότε θα τον ξεράσει από μέσα της η ιστορία.
ʼν αυτό δέν είναι βία και κακοποίηση λοιπόν από την αντίθετη πλευρά,τι άλλο μπορεί να είναι;

Και έτσι λοιπόν,κάθε τέτοιος ενοχικά κατηγοροποιημένος άνθρωπος (που τετοιους μας έκανε όλους η άμεση και έμμεση εξουσία),δέν θα τολμά να πεί την άποψή του ελεύθερα,φοβούμενος μήν χαρακτηριστεί ένοχος και συνήγορος του άδικου (όπως καλή ώρα χαρακτηρίστικα και εγώ).
ʼν είναι λευκός θα αποφεύγει να εκφραστεί ελεύθερα πρός τους έγχρωμους αποσιωπώντας ακόμη και τα αυτονόητα και τα οφθαλμοφανή,το ίδιο θα κάνει και ένας άνδρας πρός μιά γυναίκα (το σκέφτηκα,αλλά που να τολμήσω να το γράψω στο προηγούμενό μου μύνημα,πώς κάποιες γυναίκες χρησιμοποιούν τα σωματικά τους κάλη και την ...τσαχπινιά τους για να ανέλθουν επαγγελματικά.Είναι σίγουρο πώς άν το έγραφα κάποιοι θα με έλεγαν γουρούνι.Ευτυχώς όμως που το είπε το χαμίνι που είναι γυναίκα και πρός τιμήν του βέβαια) ,ένας πλούσιος πρός ένα φτωχό,ένας υγιής πρός έναν άρρωστο και τα λοιπά και τα λοιπά.
Και μάλιστα το φαινόμενο αυτό,έχει καταφέρει να εισβάλει ακόμη και σε ...ανώτερους ιδεολογικούς χώρους,καταπιέζοντας και φιμώνοντας εξαίρετους διανοούμενους και πνευματικούς ανθρώπους ( πόσο κακό έκανε και κάνει στον δικό μας τόπο τουλάχιστον η αριστερή ιδεοληψία ,που στερούσε και στερεί ακόμη στο κόσμο, να ειπωθούν δημιουργικές ιδέες και αλήθειες,με τον φόβο πώς θα χαρακτηριστούν φασιστικές,ταξικές ή ότι άλλο; ).
ʼν όλα αυτά δέν είναι βία τότε τι είναι;

Έτσι λοιπόν η εξουσία,οι εξωγήινοι που λέει και ο λέφτυ,έχει καταφέρει με όλες αυτές τις κατηγοροποιήσεις (μιά μορφή κατηγοριοποίησης είναι και αυτε΄ς οι περιβόητες επετειακές ημέρες),να επιβάλλει στο άτομο,στο πρόσωπο,μιά απελπιστική σιωπή.
Μιά ενοχική σιωπή όχι μόνο για τις όποιες κάποιες αμαρτίες φέρει ο καθένας μας ,όσο κυρίως για τις αναρίθμητες αμαρτίες που ΔΕΝ φέρει,αλλά απλώς τις φορτώνεται μέσα από τις κοινωνικοπολιτικές κατηγοριοποιήσεις.
Και σε αυτήν την επιβαλλόμενη σιωπή του προσώπου,αντιπροτεινει και αντιτάσσει (η εξουσία πάντα),τις φωνές και τον θόρυβο της μάζας και του πλήθους.
Έ άν και αυτό δέν είναι βία εις βάρος του ταλαίπωρου του ατόμου,έ τότε τι στο διάολο είναι βία επιτέλους ρε παιδιά;


Και βέβαια όλος αυτός ο θόρυβος και οι υστερικές κραυγές που επιβάλλει στις κοινωνίες μας η κάθε είδους εξουσία,σκοπό έχουν να σκεπάσουν,να κρύψουν, τις βαθύτερες αιτίες και αλήθειες.
Αιτίες και αλήθειες που όπως και στα περισσότερα προβλήματα,έτσι και στο θέμα της βίας συνοψίζονται σε ένα δυό βασικά χαρακτηριστικά της φύσης του ανθρώπου που τον καθιστούν ακόμη ζώο και που απέτυχαν μέχρι σήμερα και οι θρησκείες και η ηθική και οι νόμοι και οι ιδεολογίες και οτιδήποτε άλλο,να αποτινάξουν από πάνω του.
Απεναντίας,με όλο αυτό τον θόρυβο που προκαλούν και με την δήθεν αντιμετώπισή τους,μας κάνουν περισσότερο ζώα και από ότι είμαστε.
Και μάλιστα ζώα,που η συντονισμένη και συνεχής προπαγάνδα που δεχόμαστε πρός ανεύρεσην εξιλαστήριων θυμάτων για την μετάθεσην ευθυνών,μας καθιστά και ιδιαιτέρως επικίνδυνα.
Και φθάνουμε στο σημείο,την βαρβαρότητα που δήθεν μαχόμαστε,να την επιστρέφουμε στο πολλαπλάσιο,παράγοντας συνεχόμενη και ανεξέλεγκτη βία υπό το πρόσχημα διάφορων ιδεολογημάτων.
Εδώ το πρόβλημα μοιάζει να μήν έχει επίλυση.
Μοιάζει σάν η βία και κατ επέκτασην η εξουσία,να είναι ένα φυσικό μέγεθος,όπου ο καθένας μας προσπαθεί να το πασάρει στον άλλο,χωρίς ποτέ κανείς μας να μπορεί να το ξεφορτωθεί από πάνω του.
Και μέσα από αυτή την ανακύκλωση βίας και εξουσίας,ο μακρινός και αποστασιοποιημένος ιστορικός και μελετητής του μακρινού μέλλοντος θα έγραφε στην διατριβή του για τις κοινωνίες μας:η βία και η εξουσία ήταν ο μοναδικός συνεκτικός παράγοντας που συγκρατούσε αυτό που ονόμαζαν κάποτε οι πρωτοτεχνολογικοί ανθρωπίδες προγονοί μας,κοινωνικές και ανθρώπινες σχέσεις.Και ο λόγος ήταν ακριβώς αυτή η προσπάθεια διαχείρισης της εξουσίας του.Ήταν οπωσδήποτε αναγκαίο να περάσουμε απο αυτό το οδυνηρό στάδιο για να φθάσουμε στον σημερινό μας θαυμαστό πολιτισμό.
Και βέβαια θα του απαντήσουμε εμείς οι πρωτοτεχνολογικοί ανθρωπίδες μέσα απο τα βάθη του παρελθόντος του:














...κύριε καθηγητά,άμα ξεκληριστούμε όλοι μεταξύ μας από την αναγκαία και απαραίτητη εξουσία των σχέσεών μας που λές,να δούμε σε ποιόν θαυμαστό σου κόσμο θα γράφεις διατριβές εσύ αύριο.
Για αυτό για κοίτα το πράγμα λίγο πιο σφαιρικά,να κάνουμε μιά διαχρονική υπέρβαση μπάς και σωθούμε και εμείς,σώσεις και εσύ το τομάρι σου.
Όλα στον χαρδαβέλλα και στην γενιά του ογδοντατρία θα τα αφήσουμε;
(εσύ ρε ανηψιέ,πότε γεννήθηκες; Ύποπτο σε βλέπω).

(και άν δικαίως μου πεί ο αγαπητός συνάδελφος φορουμάς,πώς με την πολυλογία μου του εξασκώ βία,τότε και εγώ θα του απαντήσω δικαίως και εγώ,πώς και αυτός μου εξασκεί βία με την προσπάθειά του να με περιορίσει).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό feelgood » Δευτ Δεκ 05, 2005 10:33 pm

Ωραία, δηλαδή κοιτά που φτάσαμε

Έχουμε ένα πρόβλημα, τη βία και μάλιστα τη σεξιστική βία, τη βία του άνδρα προς τη γυναίκα, αυτή τη βία που η ίδια η κοινωνία μας καλλιεργεί έμμεσα και άμεσα γαλουχώντας τις γυναίκες ως «αδύναμες» ασκώντας τους έτσι καταπίεση, αυτό δηλαδή που όλοι βλέπουμε και χασκογελούμε κοιτάζοντας είτε από το ματάκι της κλειδαρότρυπας, είτε από την 40ιντσα LCD καινούργια μας τηλεόραση (αγορασμένη τώρα στις γιορτές) και ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.


Δηλαδή ρε παιδιά για να καταλάβω, τα ζήταγε ή όχι; Το ρίσκαρε ή όχι; Γιατί αν ρισκάρεις υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο κάποιος να μην αντέξει στον πειρασμό. Τι διάολο, εγώ σε άλλο κόσμο ζω; Στον δικό σας δεν υπάρχει δυνητική «βία»; Ούτε εγκληματικότητα; Μόνο μόδα και ελεύθερες επιλογές; Ούτε καν ψυχασθένειες;


Ωπα ρε χαμίνι, ΠΟΥΤΑΝΕΣ ήτανε θες να μας πεις? Κι αν ντυνεσαι με τα βυζια εξω «τα ζητας» έτσι? Αλλά βέβαια –θα σ απανταγε ο μητσος ο λαχαναγοριτης- ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ.

Αυτές τις αμπελοφιλοσοφιες γουσταρεις χαμινακι? Να σου βαλουμε και μαντηλα ρε συ, σα τη γιαγια σου, να σε παντρεψουμε με προξενιο γιατι σε άλλη περίπτωση «ρισκάρεις» να τη τρως από τον άντρα σου ή να σε βγάλουν στο «κλαρί». Και να μη σε λέμε ΧΑΜΙΝΑΚΙ, να σε λεμε ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ από δω και μπρος.

Γιατί ναι ρε ασπικ, η «συλλογική ευθύνη» είναι φασισμός, συμφωνώ, αλλά τράβα εσύ να πεισεις τον ιρακινό στη χωρα του ότι ξερεις το τζακ ντανιελς προσωπικά, βγαζει καλό ουισκυ και συμπαθει όλο το κοσμο στο τενεσσή. Κι αν επιζησεις μετα τραβα ρε συ στη παλαιστινη στα κατεχόμενα να πεις εκεί πως ο σαριτ ο ποιητής ο ισραηλινός ήταν πάντα υπέρ της ειρήνης. Κι αν τελικά επιζήσεις μετά απ όλα αυτά, πέρνα στο ξενώνα που φιλοξενούνται οι πρόσφατα κακοποιημένες γυναίκες (οσες είναι τυχερές) και πες τους ότι είσαι ο ασπικ και θες να γνωρισεις καποια να παντρευτεις κι έχεις καλό σκοπό.

Η βία του ισχυρότερου προς τον αδύναμο υπάρχει παντού και πάντα.
Ναι, είναι υποκρισία να λεμε πως για όλα φταινε οι κακοι αντρες και οι γυναικες είναι οι καλές της υποθεσης και τα θυματα. Αλλά όπως και να το κάνουμε αυτή τη στιγμή τα θυματα της σεξιστικης βιας είναι οι γυναικες. Δε χρειαζεται να δει κανεις τα στατιστικα ρε λεφτυ.

Γιατι εδώ χαμινι, ασπικ και λεφτυ δε μιλαμε για τις «τσουλες» που ανεβαινουν τα σκαλια σε μια εταιρια ή για τους γκαιυ που έχουν θεσει δικους τους κανονες στο καλλιτεχνικο κυκλωμα ή για τους δημοσιους υπαλληλους που λαδωνονται για να βγαλεις διπλωμα οδηγησης. Εδώ μιλαμε για βια μέσα στο «πολιτισμενο» μας κόσμο. Σ αυτή τη βια που ακουω εγω από το διπλανο διαμερισμα κάθε βραδυ. Σ αυτή τη βια που τη βλεπεις αν μενεις στα «χαμηλά» αλλά δεν ακους στα «ρετιρέ».
Σ αυτή τη βία που έχουμε ΟΛΟΙ μεσα μας και τη βγάζουμε για να εξουσιασουμε αυτόν που μπορουμε κι όχι για ν αντιδράσουμε σ αυτόν που μας τη δημιουργει.

ΥΓ
εκτονωθηκα τωρα και δε θα δειρω το γκομενακι μου σημερα... εκτος κι αν διαβασω τιποτα αλλο αργοτερα...
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό aspic » Τρί Δεκ 06, 2005 12:07 am

feelgood έγραψε:Αλλά όπως και να το κάνουμε αυτή τη στιγμή τα θυματα της σεξιστικης βιας είναι οι γυναικες. Δε χρειαζεται να δει κανεις τα στατιστικα ρε λεφτυ.
..



Και της παιδικής βίας και της ταξικής και τόσων άλλων,ποιά είναι τα θύματα;
Τι πρέπει να κάνουμε τώρα,να βάλουμε το ταμπελάκι στο μέτωπο,την κονκάρδα στο πέτο όπως σε παλιότερες εποχές και να βγούμε στους δρόμους στρατευμένοι και φανατισμένοι να κυνηγάμε και να ξεκοιλιάζουμε ο ένας τον άλλο;
Και εντάξει εγώ να συμφωνήσω πώς φταίει αποκλειστικά και μόνο ο άνδρας για την κακοποίηση της γυναίκας και καμμιά βαθύτερη ανθρώπινη αιτία δέν υπάρχει.
Και καθίζουμε λοιπόν τον άνδρα στο σκαμνί,τον καταδικάζουμε και του κόβουμε το πουλί για να μήν το ξανακάνει (λέω να του κόψουμε το πουλί,γιατί υπάρχει και αυτή η θεωρία περί της ευθύνης του πέους για την βία).
Και άς υποθέσουμε πώς αυτός συνετίζεται και δέν το ξανακάνει να τουλουμιάσει στο ξύλο τις γυναίκες.
Νομίζεις πώς η βία που θα γλυτώσουμε ώς πρός τις γυναίκες,δέν θα διοχευτεί κάπου αλλού;

Και αφού ενοχοποιήσαμε τον άνδρα και τον τιμωρήσαμε,σωστό και δίκαιο θα είναι να πάρουμε και την γυναίκα μετά σάν υπεύθυνη και αυτήν για την κακοποίηση των παιδιών αλλά και των γερόντων πολλές φορές (υπάρχει και στους ηλικιωμένους κακοποίηση),να την καθίσουμε με την σειρά της στο σκαμνί,να την καταδικάσουμε και να της ράψουμε ένα πουλί εκεί που δέν έχει( λέω να της ράψουμε το πουλί,γιατί υπάρχει και αυτή η θεωρία περί του φθόνου του πέους που προκαλεί βία).
Και άς υποθέσουμε και πάλι πώς αυτή συνετίζεται και δέν κάνει μαύρα στο ξύλο τα παιδιά και τους γέροντες.
Νομίζεις πώς θα έχει διορθωθεί τίποτα στον κόσμο και θα έχει εξαλειφθεί η βία;
Ή μήπως θα πρέπει να τρέχουμε συνέχεια,σε άλλους να κόβουμε και σε άλλους να ράβουμε ένα πουλί μέχρι να φτειάξει ο κόσμος;
Με πούτσες θα φτειάξει ο κόσμος;

Και το πρόβλημα ακριβώς εκεί είναι που λές.
Πώς θα μπώ εγώ,εσύ, οποιοσδήποτε άνδρας σε ένα ξενώνα κακοποιημένων γυναικών και θα μας εμπιστευθούν,χωρίς να μας λυντσάρουν και χωρίς να επιστρέψουν πίσω τυφλά την βία και το άδικο.
Αλλοιώς άμα βλέπουν όλους τους άντρες με τετοιο μίσος,σίγουρα το έχουν χάσει το παιχνίδι πρώτα από όλα με τον εαυτό τους που θα τον βιάζουν συνεχώς για όλη τους την ζωή.
Οπότε δέν μπορώ να σε καταλάβω τι θέλεις να πείς φίλ.

Όσο για την ίδια την βία,προέρχεται βέβαια απο την ισχύ (και εξουσία),αλλά όχι από τους ισχυρούς.
Ένας πραγματικά ισχυρός,δέν βιαιοπραγεί τόσο συχνά (διότι δέν το έχει ανάγκη),όσο ένας ανίσχυρος στον οποίο θα δοθεί τόση ισχύ που δέν του πρέπει.
Δέν είναι καθόλου υπερβολή,άμα πούμε πώς τα πιο βίαια και φρικιαστικά πράγματα, θα ήταν το πιθανότερο να τα κάνουν παιδιά,άν τους δίνονταν η απαραίτητη ισχύς.
Και αυτό γίνεται διότι οι ανίσχυροι,όταν αποκτήσουν ισχύ που δέν την αξίζουν (ή και που δέν την έχουν συνηθίσει ακόμη),τότε για να αποδείξουν αυτήν τους την ισχύ καταφεύγουν σε βία.
Πράγμα που σημαίνει πώς η βία ενυπάρχει και φωλιάζει στην αδυναμία των ανθρώπων (σάν εκδίκηση και σάν εκτόνωση) και απλώς περιμένει την ανάλογη ισχύ για να εκφραστεί.
Οι νεόπλουτοι είναι αυτοί που είναι οι σκληρότεροι εργοδότες και που εμπλέκονται στην διαφθορά και λοιπά,σε σχέση με πιο παραδοσιακούς πλούσιους.
Με λίγα λόγια δηλαδή,για να βιαιοπραγήσει κάποιος,πρέπει να είναι κομπλεξικός.Να έχει σοβαρά ελλείματα μέσα του που σε πολλές περιπτώσεις έχουν δημιουργηθεί από ανάλογες συμπεριφορές σε αυτόν.
Και τα κόμπλεξ και τα ελλείματα βέβαια δέν είναι χαρακτηριστικό των ισχυρών αλλά των ανίσχυρων.
Θα μου πείς βέβαια εσύ και δικαιολογημένα,μα αφού οι περισσότεροι που έχουν την ισχύ είναι κομπλεξικοί και ελλειματικοί,τότε σημαίνει πώς το έλλειμά τους ισχύ είναι τελικά αφού τους φέρνει σε αυτήν την θέση.
Και θα σου απαντήσω και εγώ δικαιολογημένα με την σειρά μου,πώς σε αυτήν την θέση ισχύος του φέρνουμε εμείς,με αυτήν την αντίληψης βίας που έχουμε να κατηγοριοποιούμε και να επιστρέφουμε το άδικο τυφλά και ομαδικά (πάνω εκεί ...μεγαλούργησε ο ναζισμός που μας είπε και ο λέφτυ).
Μεταξύ των ελλειματικών και των άρρωστων δηλαδή,ο πιο ελλειματικός και ο πιό άρρωστος γίνεται και ο πιο ισχυρός.



ΥΓ Αλλά πολύ φανατισμένους σας βλέπω εσένα και το σκιάχτρο ρε φίλ,που έχετε την αντιθετη άποψη.
Τουλάχιστον μιάς και συζητάμε για την βία,άς κρατήσουμε τα προσχήματα έτσι για τους τύπους ρε αδελφέ και μήν γινόμαστε επιθετικοί.
Ένα σωρό τόπικ έχουμε για να βριστούμε και να φχαριστηθούμε.
Αφήστε και ένα να το παίξουμε και μιά φορά,αρχοντες.
Και δέν είναι σωστό να μιλάς έτσι στο χαμίνι,επειδή ανέφερε κάτι που όντως συμβαίνει από μερικές γυναίκες.
Πώς θα το κάνουμε δηλαδή.
Ο καθένας με ότι όπλα διαθέτει,παράγει και την ανάλογη βία.
Που διαφωνείς;



















Ελπίζω να τα κατάφερα και να σε φόρτισα αρκετά φίλ,για να το τουλουμιάσεις το γκομενάκι σου τελικά.
Δώστις και από μένα μερικές.
Να,το πα και μου σηκώθηκε.
Κάτσε κάτω ρε χαμένο και τραβιούνται και κατι θεωρίες τελευταία.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Τρί Δεκ 06, 2005 1:20 am

χαμίνι έγραψε: Δηλαδή ρε παιδιά για να καταλάβω, τα ζήταγε ή όχι; Το ρίσκαρε ή όχι; Γιατί αν ρισκάρεις υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο κάποιος να μην αντέξει στον πειρασμό. Τι διάολο, εγώ σε άλλο κόσμο ζω; Στον δικό σας δεν υπάρχει δυνητική «βία»;


Κάτω τα κεφάλια λοιπόν Χαμίνι ακόμα και για στοιχειώδη και βασικά δικαιώματα ή αλλιώς μια ακόμα μορφή ραγιαδισμού.
Σε μια εποχή που σκίζονται ιμάτια περι ελευθερίας λόγου να γίνεται λόγος για το δικαίωμα να περιφέρεις το σώμα σου ενδεδυμένο όπως εσύ έχεις επιλέξει..γιατί υπάρχει ο φόβος να προκαλέσεις κάποιον (!!)

Ο φόβος Χαμίνι είναι το ισχυρότερο μέσο επιβολής εξουσίας και φυσικά το καλύτερο φρένο κατά την εξέλιξη των κοινωνιών προς ενα καλύτερο αύριο.
Και θεωρώ οτι μεγαλύτερη ευθύνη στη διαιώνιση του σεξισμού έχουν όχι οι άνδρες αλλά οι γεμάτες ανοχή ή επικριτική διάθεση μητέρες τους (μιας και καθοριστικό πρότυπο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός αντρα είναι η μάνα του) που θα χαρακτηρίσουν μια γυναίκα "εύκολη" και "τσουλί" επειδή κυκλοφορεί.


Η ίδια νοοτροπία που παλιότερα δικαιολογούσε όπως είπε και ο Φίλ το "αντρας είναι,έχει τα νεύρα του μη του πας κόντρα και φάς ξύλο...αλλά και αν φάς είναι και αυτό μέσα στα καθήκοντα σου"
Οι ίδιες γυναίκες μετα συζύγων και πλήρους εμπειρίας ζωής (που εξασφάλισαν πηγαινοερχόμενες μέσα στο σπίτι ) δεν δίδαξαν στα αγόρια τους το φόβο ότι αν κυκλοφορούν με στενά ρούχα στον καβάλο ή στον κώλο κάποια με βία μπορεί να τους εξαναγκάσει σε συνουσία χωρίς τη συναίνεση τους (αλλά και ετσι όπως ανεφέρεται ακούγεται ως ανέκδοτο)

Και δυο παραγράφους πιο κάτω αυτοκαταρρίπτεσαι λέγοντας:

χαμίνι έγραψε:Και τέλος πάντων, για ποιον ακριβώς λόγο οι γυναίκες (στις πολιτισμένες τουλάχιστον χώρες της δύσης) ανέχονται αυτές τις συμπεριφορές; Ως το αδύνατο φύλο; Ή γιατί μερικές φορές έτσι βολεύει και υπάρχει πάντα η δικαιολογία της καταπίεσης;



Οσον αφορά γυναίκες που αναρριχήθηκαν σε υψηλές θέσεις ξέρω συνολικά ελάχιστες χαμίνι σε σχέση με άντρες και δεν αναρωτήθηκα ποτέ αν ήταν με το μουνί τους ή με το σπαθί τους.Οχι ότι δεν υπάρχουν γυναίκες που εκμεταλευόμενες το "προσόν" της γυναικείας τους φύσης δεν κέρδισαν εύνοια ή προβολή (βλέπουμε και τηλεοραση που και που)
αλλά βάσει απλή λογικής αν δεν έχεις τα κότσια και τις ικανότητες παραμένεις ενα διακοσμητικό αντικείμενο και άνοδο δε βλέπεις.

Οσον αφορά την εξόρυξη οφθαλμών κατά τον ανταγωνισμό χαμίνι, το ίδιο κοστίζει είτε στο βγάλει άντρας είτε γυναίκα και το ίδιο σιχτήρι θα ρίξεις εκτός αν έχεις άκρως εσπρεσιανή διάθεση και έχεις αφήσει την ικανότητα αυτοκριτικής σου να συρρικνωθεί και έτσι θα φτάσεις να αποκαλέσεις την ανταγωνίστρια "τσούλα που παίρνει πίπες στο διευθυντή και έτσι εγινε υπεύθυνη τμήματος".

Αυτό που είτε δε σας συμφέρει είτε δε θέλετε (και καλά ο ασπικ που βλέπει κάθε συζήτηση ως παράσταση για να επιδείξει το "συγγραφικό" του ταλέντο..αλλά εσύ Χαμίνι ως γυναίκα;;! ) οτι μιλάμε για συγκεκριμένη μορφή βίας με συγκεκριμένο αποδέκτη και αδυναμία του να αντιδράσει ή να ανταποδώσει τα ίδια.

Σαφώς υπάρχουν γυναίκες που ασκούν βία για την ηδονή της εξουσίας..
Σαφώς και υπάρχουν γυναίκες χαμίνι (ελάχιστες) που είναι ικανές να ασκήσουν σωματική βία σε ενήλικο
Γυναίκες που κάποια στιγμή θα πάρουν την απόφαση να "γαμήσουν" κάποιον για τον αλφα ή βήτα λογικό ή παράλογο λόγο
(Και αυτές ακριβώς ζουν σε φόβο Χαμίνι.Οχι το φόβο του άλλου αλλά το φόβο του ίδιου τους του εαυτού και των άκρων που μπορούν να φτάσουν
Γιατί είναι γνωστή η θηριωδία των ελάχιστων αυτών γυναικών που αγανάκτησαν μπροστά στην απώλεια αυτών που θεωρούσαν δεδομένα)


Η γενίκευση σε συνολική βία ,σε εξουσιαστές και εξουσιαζόμενους,ισχυρούς και αδύναμους αν και όσα αναφέρθηκαν περί αυτού θεωρώ ότι είναι σωστά αλλά στη συγκεκριμένη περιπτωση είναι άτοπα καθώς και οι αναγωγές στη ζωώδη φύση του ανθρώπου και τα πρωταρχικά ένστικτα για μια ακόμα φορά είναι κουραστικά μιας και εχουν ξανασυζητηθεί στο τόπικ περι βίας.

aspic έγραψε: Και μάλιστα ζώα,που η συντονισμένη και συνεχής προπαγάνδα που δεχόμαστε πρός ανεύρεσην εξιλαστήριων θυμάτων για την μετάθεσην ευθυνών,μας καθιστά και ιδιαιτέρως επικίνδυνα.
Και φθάνουμε στο σημείο,την βαρβαρότητα που δήθεν μαχόμαστε,να την επιστρέφουμε στο πολλαπλάσιο,παράγοντας συνεχόμενη και ανεξέλεγκτη βία υπό το πρόσχημα διάφορων ιδεολογημάτων.
Εδώ το πρόβλημα μοιάζει να μήν έχει επίλυση.
Μοιάζει σάν η βία και κατ επέκτασην η εξουσία,να είναι ένα φυσικό μέγεθος,όπου ο καθένας μας προσπαθεί να το πασάρει στον άλλο,χωρίς ποτέ κανείς μας να μπορεί να το ξεφορτωθεί από πάνω του.


Μια ακόμα παγίδα μιας και λειτουργεί σε όλους ανεξαιρέτως ο φόβος της ανάληψης ευθυνών μιας και υπάρχει ο φόβος της τιμωρίας.
'Εχει αναρωτηθεί ομως κανείς αν η συνεχής εξιλέωση οδηγεί σε πρόοδο ή μήπως οδηγεί σε στασιμότητα.
Το να μου/σου παρέχω άλλοθι για οποιαδήποτε πράξη,το να αποδώσω ευθύνες σε περιβαλλοντικούς παράγοντες συμμετέχω στη διαιώνιση όλων των προβλημάτων και ειδικά σε προβλήματα αυτής της μορφής και συντηρεί παραβατικές και παρεκκλίνουσες συμπεριφορές.
[Αυτοί που ασκούν σωματική βία στις συμβίες τους έχουν τις ψυχικές αντιδράσεις παιδιού στο θέμα αυτό δημιουργώντας κύκλους βίας
-Επίθεση-Μετάνοια-Υποσχέσεις για βελτίωση της συμπεριφοράς (πιθανόν όχι γιατί αναγνωρίζουν το σφάλμα τους αλλά για να μην τιμωρηθούν-Βραχύχρονη τήρηση των υποσχέσεων-Επίθεση...]

Η ανθρώπινη ιστορία έχει δείξει οτι η τιμωρία ή ο γενικός κατά άτομο σοφρωνισμός δεν έχει επιφέρει αποτελέσματα.(Ο νόμος είναι μια απο τις πηγές ισχύος των πυρήνων εξουσίας)
Αντ'αυτού μια κρατική και προσωπική "παιδαγωγική" στάση για ενήλικους και παιδιά σύμφωνα με τις αρχές Πεσταλότσι και Νήλ θα οδηγούσε σε εσωτερική ηρεμία αρχικώς και κατόπιν προσπάθεια για αυτογνωσία και..και...



Και κλείνοντας ας πω ότι συνεχίζω να επιμένω οτι οι δημαγωγικές τσαχπινιές που θυμίζουν ότι έχουν παρθεί απο σκονάκια μου φαίνονται εμετικές και "θάβουν" κάποια πράγματα που αξίζει να ειδωθούν
Οπότε Ασπικ άσε τα κλαψιάρικα περί τάχα άσκησης βίας με ειρωνίες μιας και το κυριότερο εργαλείο κατα τις παραστάσεις που δίνεις εδω μέσα είναι η λεκτική και σεξιστική βία (υπενθυμίζω τα "αντε γαμήσου" ,τα "πάρε μου/μας μια πίπα" και διάφορα άλλα "κομψότητες") και μάλιστα ήσουν ο πρώτος διδάξας...




Σετ Σεντονιων υπέρδιπλο.... τέλος
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

ουζο 12

Δημοσίευσηαπό de bording morning » Τρί Δεκ 06, 2005 2:43 am

skiaxtro έγραψε:Η γενίκευση σε συνολική βία ,σε εξουσιαστές και εξουσιαζόμενους,ισχυρούς και αδύναμους αν και όσα αναφέρθηκαν περί αυτού θεωρώ ότι είναι σωστά αλλά στη συγκεκριμένη περιπτωση είναι άτοπα καθώς και οι αναγωγές στη ζωώδη φύση του ανθρώπου και τα πρωταρχικά ένστικτα για μια ακόμα φορά είναι κουραστικά μιας και εχουν ξανασυζητηθεί στο τόπικ περι βίας.




Σετ Σεντονιων υπέρδιπλο.... τέλος


Ωραία σκιάχτρο, σκάσε τώρα κι εσύ και όλοι σας κι ακούστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πέντε σοβαρά πράματα, χαιβάνια ε χαιβάνια!

Η ταύτιση των χαρακτηριστικών του ανθρώπου και ιδιαίτερα του φύλου και της βίας με τη φύση όχι μόνο τον καθιστά ζώο αλλά για αυτόν ακριβώς το λόγο εγκαθιδρύει ως απαραίτητη συνθήκη κοινωνικής συνοχής το δήθεν συναινετικό εκείνο συμβόλαιο της υποτέλειάς του, την εξουσία. Η εξουσία με τη σειρά της φυσικοποιείται, θεωρείται έτσι ιερή, αιώνια και δεδομένη και κάθε αντίσταση προς αυτήν είναι άκαρπη. Έτσι παραιτείται ο άνθρωπος από τον ίδιο του τον εαυτό ψάχνοντας τον εαυτό του στους άλλους. Οικειοποιείται την ετερότητα και την κακοποιεί.

Αυτά ανήκουν σ’ αυτό που ονομάζεται σε επίπεδο ιδεολογίας ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΣ και σε επίπεδο επιστημονικής θεωρίας ΚΟΙΝΩΝΙΟΒΙΟΛΟΓΙΑ.

Μουσικό διάλειμμα και τυροπιτάκια από δώ

Συνεχίζουμε. Η κακοποίηση των ανθρώπων είναι αποτέλεσμα της υποτιθέμενης φυσικής υπεροχής του εαυτού έναντι των άλλων. Η πίστη στην υπεροχή αυτή είναι με τη σειρά της αποτέλεσμα κοινωνικοποίησης, παράγεται δηλαδή σε συγκεκριμένα πολιτισμικά πλαίσια και ναι είναι μια Κ Α Τ Α Σ Κ Ε Υ Η. Όλα κατασκευές είναι. Και η αριστεροκομμουνιστική θεώρηση του φίλκουτ, και η νεοφεμινιστική του σκιάχτρου, και η παλαιοφεμινιστική του χαμινιού και η νεολαφκραφτική του λέφτη και φυσικά και η νεορεφορμιστική του θείου άσπικ κι αυτά είναι κατασκευές.


Ο ΟΠΟΙΟΣ θείος άσπικ προτάσσοντας ένα μεταμοντέρνο λόγο καταλήγει τελικά στην αποσιώπηση και τον παραμερισμό της βίας, σε έναν ωχαδερφισμό για τα δεινά του κόσμου τούτου και ακόμα πιο τελικά σε μια ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Ε τι να κάνουμε τώρα ρε παιδιά, μας λέει, η βία είναι στη φύση μας, κάπως πρέπει να εκτονωθούμε.
Έτσι όμως θείο, θα σου πει τώρα ο καλός σου ανιψιός, όχι μόνο νομιμοποιείς τη βία αλλά όπως είπα στην αρχή νομιμοποιείς μια εξουσία η οποία πρέπει να τη χαλιναγωγήσει. Κατάλαβες θείο γιατί δεν πρέπει να πιάνουμε στο στόμα μας τη φύση για να απενοχοποιούμαστε? Κι ότι έτσι μια άλλη φύση εκείνη της εξουσίας μας εκδικείται όταν λέμε τέτοιες μαλακίες και αποκτά ακόμα πιο γερά θεμέλια και εξαπλώνεται όλο και περισσότερο?

Να κάνουμε εδώ άλλο ένα διάλειμμα για κόκα κόλα
εδώ είπαμε


Και για να ρθω και στο θέμα μας τώρα. Το σκιάχτρο καλώς ή κακώς ανέφερε κάποια στοιχεία, ο άσπικ και το χαμίνι αντιδρώντας βίαια σε αυτά αλλά κυρίως απέναντι στο πρόσωπο του σκιάχτρου μετέδωσαν αυτή τη βία με αποτέλεσμα να τους απαντήσει και το ίδιο με παρόμοιο τρόπο. Ο μαλλιάς ανέπτυξε ένα λόγο αριστεροκομμουνιστικό όπως είπαμε παίρνοντας υπό την προστασία του τα θύματα της βίας τις γυναίκες γενικά και αόριστα αφήνοντας τα συγκεκριμένα θύματα σκιάχτρο, άσπικ, χαμίνι στη μοίρα τους βιαιοπραγώντας ο ίδιος πάνω τους και μετά στο γκομενάκι του στον ξυλοδαρμό του οποίου συμμετείχε νοητά και ο άσπικ. Την άλλη φορά να φωνάξετε και μένα να δείρουμε όλοι μαζί το χαμίνι, άντε και το σκιάχτρο, κακό δεν είναι, μια χαρά θα περάσουμε.

Και μια που το φερε η κουβέντα έχετε κάνει ποτέ παρτούζα με παραπάνω από πέντε άτομα? Ε διανάθενα που χοροπηδάς σαν τρελή κατσικουλίτσα από το ένα τόπικ στο άλλο και δεν μπορείς να κάτσεις σ’ ένα μέρος?

Και σας ρωτάω, βέβαια, γιατί κατ’ εμέ η παρτούζα είναι η μοναδική μορφή ισότητας και ισότιμης διάχυσης της ηδονής, μέσω της οποίας ο ελλειμματικός εαυτός διασπάται σε πολυδιάστατες μορφές ταυτοποίησης μιας δυνητικής κατανάλωσης γονιμοποιούσας συστηματοποίησης της σωματικής ετερότητας που τρυπώνει σε ένα μπουκάλι ούζο δώδεκα χωρίς το οποίο τελικά θα μασταν χαμένοι.
de bording morning
super member
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 07, 2004 11:44 am

Επόμενο

Επιστροφή στο ανθρώπινες σχέσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron